.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير صنايع در ساری؛
22 بهمن يادآور وحدت مردم و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي است
وزير صنايع و معادن با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: راهپيمايي 22 بهمن يادآور وحدت اقشار مختلف مردم، بيعت با رهبر معظم انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي است ...
22 بهمن يادآور وحدت مردم و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي است

وزير صنايع و معادن با گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، گفت: راهپيمايي 22 بهمن يادآور وحدت اقشار مختلف مردم، بيعت با رهبر معظم انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي است.

علي اكبر محرابيان وزير صنايع ومعادن در مراسم راهپيمايي مردم ساري اعلام كرد: 22بهمن يادآور وحدت مردم و اوج عزت و اقتدار نظام اسلامي است.

"علي اکبر محرابيان" در جمع راهپيمايان 22 بهمن در ميدان شهداي شهر ساري، افزود: پيروزي انقلاب اسلامي حاصل سال‌ها تلاش و مجاهدت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي است که آزادگي و آزادي‌خواهي را براي مردم به ارمغان آورد.

وي اظهار داشت: 22 بهمن ماه يادآور تجلي قدرت و عظمت رهبري است که بر دلها حکومت مي کند و مردم نيز حماسه ساز اين روز بزرگ هستند.

وزير صنايع و معادن با تأکيد بر لزوم پاسداري از ارزش‌هاي اصيل نظام اسلامي، تصريح کرد: انقلاب اسلامي منشأ بسياري از خوبي ها براي تمامي ملت هاي آزاده جهان است.

وي دستارودهاي انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف را بي نظير توصيف کرد و بيان داشت: در بخش هاي صنعت و معدن، مخابرات، بهداشت و درمان، پتروشيمي، نانو و فناوري هسته‌اي دستارودها و توفيق هاي زيادي نصيب نظام اسلامي شده است.

محرابيان ادامه داد: اين پيشرفت‌ها باعث شد تا نظام اسلامي در عرصه هاي بين المللي از جايگاه والايي برخوردار شود و دستيابي به فناوري هسته‌اي توسط دانشمندان جوان بسيجي مؤيد اين مطلب مهم و اساسي است.

وي افزود: در فناوري هسته اي هم اکنون نظام اسلامي از بالاترين جايگاه علمي در جهان برخوردار است که کسب اين مهم بهت و حيرت دشمنان انقلاب را به همراه داشته است.

وزير صنايع و معادن با اشاره به آغار غني‌سازي اورانيوم تا سقف 20 درصدي توسط کارشناسان نخبه داخلي در کشور، گفت: دشمنان با آگاهي از تصميم نظام نسبت به تحقق اين مهم با اجراي توطئه هاي مختلف قصد تحريم بيشتر ايران را دارند که البته راه به جايي تخواهند برد.

وي همچنين بر لزوم وحدت و يکپارچگي و تبعيت مردم از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي تاکيد و خاطرنشان کرد: تنها راه ثبات، عظمت و اقتدار نظام اسلامي در سايه تبعيت از ولايت فقيه امکان‌پذير خواهد بود.

محرابيان در بخش ديگري از سخنانش، يادآور شد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامي با همت دولت و همراهي مردم خدمات زيادي در عرصه هاي مختلف در مازندران صورت گرفته است.

وي با اشاره به محدوديت هاي موجود در بخش صنعت و معدن در مازندران، بيان داشت: به‌رغم تمام مشکلات امسال هشت هزار ميليارد ريال در بخش صنعت و معدن اين استان سرمايه گذاري صورت گرفته است.

وزير صنايع و معادن از افتتاح کارخانه خودروسازي بابل با حضور رييس جمهور تا پايان امسال در شهر بابل خبر داد و افزود: مراحل اجرايي راه اندازي کک سازي سوادکوه نيز آغاز و طراحي آن نيز به اتمام رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 بهمن 1388
احسن بر آقای محرابیان و نماینده خلف ایشان در استان مازندران جناب آقای دکتر هاشم پور دوست داشتنی و بزرگوار انشا... مراحل ترقی را پله پله طی کنید .به عنوان یک مازندرانی به وجود جنابعالی افتخار میکنیم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.